måndag 5 maj 2014

Rum 213 Alva

Rum 213


RUM 213
Författare: Ingelin Angerborn
Genre: Skräck, Rysare, Spökhistorier


Rum 213 är en bok som handlar om Elvira. Elvira ska åka på sommarkollo och då händer det massa konstiga saker, saker försvinner, Elviras rumkompis ser en tjej i deras rum på nätterna som kollar på dem och man hör sus i hennes ipod. Vad vet den gamla gumman i det röda huset om flickan som dog i Rum 213 för länge sen? Varför sitter Henny och gömmer sig i träboden? Har dem snygga killarna något med dem försvunna sakerna och dörren som öppnar sig mitt i natten att göra?

Jag har läst boken förut så jag visste vad som skulle hända, men den är bra iallafall. Den passar för de som gillar lite rysare och skräck. :)
Den får 8/10 av mig  

// Alva



3 kommentarer:

  1. Har läst boken. Den var fett läskig jag fick till och med sluta läsa den för att den var så läskigt

    SvaraRadera
  2. Har läst boken. Den var fett läskig jag fick till och med sluta läsa den för att den var så läskigt

    SvaraRadera